Miano: Miklos Horthy, nazywany również "Admirałem".
Płeć: M
Wiek: wygląda na znacznie starszego niż jest w rzeczywistości – powyżej czterdziestki.
Rasa: człowiek.
Pochodzenie: pochodzenie Horthyego jest bliżej nieznane, wszelkie plotki są zwykle poddawane w wątpliwość, gdyż zainteresowany bardzo rzadko o tym wspomina.
Wygląd:
Na pierwszy rzut oka admirał wydaje się sędziwym, doświadczonym przez życie osobnikiem o niezbyt przyjaznej ani przesadnie atrakcyjnej fizjonomii. Twarz byłego marynarza ma jasną, wręcz bladą karnację, wiele zmarszczek i dosyć ostre rysy. Nosi przydługie, czarne włosy sięgające prawie do ramion, zwykle związane; podniszczone, ale wciąż dobrze wyglądające i dodające mu prezencji. Gęste, ciemne brwi, zwykle ściągnięte nad bijącymi chłodem i lekceważeniem oczami szarego koloru. Bywa w jego spojrzeniu dostrzec zamyślenie, skrywane pod zewnętrznym cynizmem. Ostro zakończony nos, a poniżej zwykle niewyrażające emocji usta, otoczone ciemnym, twardym zarostem.
Horthy przez większość czasu, gdy znajduje się w terenie, nosi na sobie ciężki, żelazny kirys, przepasany w poprzek skórzanym pasem z sakwami, w którym tkwi pochewka ze stalowym sztyletem o długim, lecz smukłym ostrzu. Jej ułożenie ułatwia szybkie wyciągnięcie. Pancerz jest poobijany - widać że jego właściciel nie stroni od walki – ale nie znać na nim śladu rdzy czy zaniedbania. Pod pancerzem nosi zwykłe, niewyróżniające się specjalnie ubranie. Ma ich przy sobie kilka – biała koszula z rozpięciem pod szyją, jakaś grubsza, płócienna tunika, marynarskie pasiaste spodnie lub zwykłe skórzane. Z nastaniem zimy pancerz przykrywają zwykle futra i skóry. Jego obuwie budzi respekt – są to ciężkie, opinane buty z wyprawionej skóry, posiadające metalowe wykończenia i twardą, wytrzymałą podeszwę. Biodra admirała opina wojskowy, parciany pas z metalową sprzączką, na którym zawieszony jest miecz jednoręczny, przeważnie tarcza oraz oczywiście kordelas: jego oręż, a zarazem pamiątka ze służby na morzu. Broń mimo swojego wieku i czasu eksploatacji jest utrzymywana w nienagannej kondycji – brak na niej rdzy, ostrze nie posiada wyszczerbień i jest ostre niemal tak bardzo jak w chwili, gdy opuściła kuźnię. Jego wygląd wręcz wykrzykuje słowo „najemnik” - jest właściwie obwieszony bronią, lecz w taki sposób, by nie przeszkadzało to w żadnych czynnościach. Na plecach widać długi, smukły miecz dwuręczny.
Jego wzrost robi wrażenie, szczególnie w połączeniu z posturą. Miklos mierzy sto osiemdziesiąt pięć centymetrów. Jego tryb życia nie pozwolił mu obrosnąć tłuszczem ani osłabić mięśni – zawód marynarza oraz obecna profesja najemnika należą do wyczerpujących i wymagającym nie tylko poświęcenia, ale i siły fizycznej. Uważny obserwator może dostrzec obrączkę na jego prawej dłoni. Jego ręce opinają ciasne zwoje mięśni mocnych jak liny okrętowe, a dłonie, stwardniałe od trzymania oręża czynią jego uścisk potężnym. Mimo mocnej budowy nie wygląda na osiłka – jest szczupły, zawsze sztywno wyprostowany, a jego wzrost zwykle utkwiony w dal, lub wbity w oczy rozmówcy. Idąc, stawia duże kroki i patrzy przed siebie.
Znaki szczególne:
Horthy nie posiada żadnych znaków szczególnych, nieodłącznie kojarzonych z jego osobą. Jest tylko kolejnym najemnym żołnierzem, który robi swoje tak, jak umie.
Informacje i plotki:
- Ma reputację człowieka bezwzględnego, pozbawionego wyższych uczuć przejmującego się wyłącznie własnym interesem;
- Brał udział w wojnie domowej, bardzo często zmieniając strony konfliktu, toteż nie jest określany jako sympatyk konkretnej ze stron;
- Jego dawni towarzysze z okrętu, na którym służył, teraz towarzysze z kompanii, wielokrotnie opowiadali o bohaterstwach Horthyego, określając go jako doskonałego marynarza, kapitana dowódcę. Niektórzy przy tym podkreślają, że nie jest zbyt miły w obyciu;
- Rozmawiający z nim, czy raczej próbujący nawiązać z nim rozmowę poza gruntem zawodowym mogli stwierdzić jego niechęć do ludzi i ponure usposobienie;
- Nie jest majętny, jego zyski w większości pochłania utrzymanie kompanii;
- Wygląda na doświadczonego w walce;
- Trudno nazwać go bydlakiem i mordercą - ma swoje zasady, nie jest jednak przyjacielem prawa i jego egzekutorów.
Widoczny ekwipunek:
- żelazny kirys;
- ubranie, opisane w punkcie "wygląd";
- kordelas;
- miecz jednoręczny;
- tarcza drewniana;
- miecz dwuręczny;
- sztylet;
- koń maści gniadej, razem z siodłem;
- siekierka do drewna;
- złota obrączka na palcu serdecznym prawej ręki.
KP
- Organizacja
- - Archiwum
- Zasady gry i świat przedstawiony
- - Atlas
- - - Podstawy
- - - Rasy
- - - Geografia
- - - Bóstwa i świątynie
- - - Biblioteka Uniwersytetu Oros
- - - - Dział wiedzy przydatnej
- - - - Dział wiedzy dodatkowej
- - - - - Magia
- - - - - Historia i Kultura
- - - - - Rzemiosło, nauka
- - - - - Inne
- - - - Dział Archiwum
- - - - Prace konkursowe – zbiór dzieł
- - - - Pamiętniki Herbian
- - - Wieści ze świata
- - Kartoteka
- - - Archiwa
- - - NPC niekanoniczni
- - - Przykładowe karty postaci [dział w przebudowie]
- Północ
- - Salu
- - - Port Salu
- - - Wolne Księstwo Petram
- - Splugawione Ziemie
- - - Morlis
- - - Zachodnie Ghuz Dun
- - Thirongad
- - - Twierdza
- - Turon
- - - Stolica
- - - Tunel
- - Ziemie niczyje
- Keron
- - Królewska prowincja
- - - Saran Dun
- - - - Akademia Mniejsza
- - - Biały Fort
- - - Nowe Hollar
- - - - Akademia Sztuk Magicznych
- - - Heliar
- - Księstwo Grenefod
- - - Grenefod
- - Książęca prowincja
- - - Qerel
- - Zachodnia prowincja
- - - Irios
- - - Srebrny Fort
- - Południowa prowincja
- - - Oros
- - - - Uniwersytet w Oros
- - - Zaavral
- - Wschodnia prowincja
- - - Meriandos
- - Księstwo Ujścia
- - - Ujście
- - Gryfie Gniazdo
- - - Zamek
- Fenistea
- - Wyspa Kryształowego Powiewu
- - - Stolica - Asvahill
- - Fenistea - puszcza
- - - Lea`Fenistea - dawna stolica
- - Bagna Serathi
- Urk-hun
- - Zachodnia baronia
- - - Czarne Mury
- - - Czarcie Góry
- - - Everam
- - Wschodnia baronia
- - - Karlgard
- - - - Karlgardzka Akademia Czarnoksięstwa
- - - Wushoh
- - Baronia Varulae
- - - Varulae
- - - Deszczowy Matecznik
- - - Tsu`rasate
- Archipelag
- - Taj`cah
- - - Stolica
- - Chandi
- - - Dekha Chandi
- - Erola
- - - Port Erola
- - Kattok
- - - Ina'Kattok
- - - Da'kattok
- Podmrok
- - Klan Wędrujących
- - Klan Poszarpanej Rany
- - Klan Księżycowej Doliny
- - Sprowadziciele Słońca
- - Klan Wodnej Gwiazdy
- Poza Herbią
- - Karczma
- - - Księga niesamowitych opowieści
- - - Śmietnisko
- - - - Cele gladiatorów
- - - - Arena
- - - - Warsztat Alta i Vasa
- - - - Strategiczne Sesje PBF
- - - - Gra strategiczna
- - - Chatka na Kurzej Nóżce
- - Galeria
- - Bramy
- - - Wygasłe portale