Nokry – czyli gdy coś wymknie się z twojego laboratorium

1
Nokry – gdy magia spotyka naturę
Obrazek
Nokry są mieszańcami. To fakt powszechnie znany. Jednak nie byle jakimi. Mają jedną wspólną i wyjątkową cechę. Są potomkami zbiegłych z laboratoriów magicznych eksperymentalnych królików doświadczalnych magów i uczonych, które zdołały przystosować się do środowiska i poprzez krzyżowanie się z gatunkami sobie podobnymi przetrwały… niejednokrotnie przekazując naturze niekoniecznie pożądane cechy genetyczne. Nazwy owej poczęto używać stosunkowo niedawno, bo u schyłku II ery, lecz od tamtego okresu powstało wiele nowych przedstawicieli tej grupy. Największe skupiska Nokrów to przede wszystkim okolice największych uczelni magicznych Herbi. Tak więc mieszkańcy Oros, czy też Karlgardu muszą pogodzić się z obecnością dziwnych i niebezpiecznych stworzeń w okolicznych lasach. Nie wspominając o nieszczęsnych adeptach posłanych przez mistrzów po zbieranie składników w owych regionach lub wysłanych tam na karne medytacje. Jednak prócz swego nietypowego pochodzenia jak i ogólnej, wręcz wżartej w ich skórę niechęci do magii lub zapachu alchemicznych wyrobów są grupą drastycznie zróżnicowaną. Oto przykłady kilku najbardziej znanych gatunków tej grupy.

Nazwa: Korg’kha
Potocznie: Jadokły
Występowanie: okolice Karlgardu
Opis:

Spoiler:
Nazwa: Ariale
Potocznie: Motyle Złote
Występowanie: Nowe Hollar i okolice
Opis:

Spoiler:
Nazwa: Monaf
Potocznie: Krwawa Stokrotka
Występowanie: Oros i okolice
Opis:

Spoiler:

Nazwa: Xarin
Potocznie: Demoniczny Pająk
Występowanie: Północ
Opis:

Spoiler:
Nazwa: Noar
Potocznie: Przeklęty Słowik
Występowanie: Północny Keron/Królewska Prowincja
Opis:

Spoiler:
Nazwa: Voimari
Potocznie: Pijawka Magiczna
Występowanie: Zachodnia Prowincja
Opis:

Spoiler:
Spoiler:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Magia”