Wojmir

1
Miano: Wojmir
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40 lat
Rasa: Człowiek

Wygląd: Niewysoki mężczyzna, charakteryzujący się krępą budową ciała, oraz niezwykle jasną, wręcz ziemistą karnacją skóry. Ta jednak zwykle skrywana jest pod kompletną skórzaną zbroją, wykończoną żelazem i stalą, podbitą koszulka kolczą, podobnie jak gęsto obrośnięte włosami ciało. Pod żelaznym hełmem okularowym, z umocowanym przedłużeniem czepca kolczego, kryją się krótko przycięte włosy koloru piasku rzecznego, oraz intensywnie niebieskie oczy. Resztę jego ciała chronią stalowe nabiodrki, rękawice i nagolenniki, oraz ukryte pod czarnym futrem naramienniki. Na plecach, bliżej prawej strony zwykł nosić drewnianą tarczę, którą łatwo można ściągnąć. W lewej dłoni dzierży włócznie. Cechą charakterystyczną człowieka, jest sieć większych i mniejszych blizn, pokrywających cale jego ciało, oraz złamany w dwóch miejscach nos.
Osobowość: Wojmir na co dzień jest spokojną i skromną osobą, cechującą się iście bezbarwnym charakterem. W towarzystwie raczej bierny i małomówny, straszący innych niezwykłą powagą. Zwykle nie rozumie i nie wyczuwa dwuznaczności i zupełnie ignoruje zdanie innych na swój temat. Powierzone mu zadania wykonuje sumiennie, z pedantyczną dokładnością. Jest systematyczny i ostrożny. Podczas walki jest bezwiedny i nie okazuje uczuć. Wojnę od zawsze traktował jak rzemiosło, jednak będące całym jego życiem. Jest zdyscyplinowany, choć bardzo łatwo go zdominować. Mimo iż leworęczny, w związku z przymusem walki w formacji, wykształcił w sobie lateryzację krzyżową.
Obrazek


Historia: Wojomir urodził się na ziemiach niczyich, położonych gdzieś pomiędzy Keronem, a krainami północy. Tereny te od zawsze nie należały do nikogo, jedynie co chwila przechodząc z rąk do rąk, często będąc w posiadaniu nie tylko ogromnych królestw, lecz nawet lokalnych watażków. Działo się od dawna i dzieje się po dziś dzień. Jednakowoż taka sytuacja wywołała pewną, kuriozalną wręcz mikroekonomię wojenną. Większa część nielicznej ludności nie znając innej perspektywy, wynajmowała się u każdego, zdolnego za płacić godny żołd. Wyksztalciła się więc społeczność typowo najemnicza, gdzie dziewięćdziesiąt pięć procent ludność uczestniczyło w walkach, a ci do niej niezdolni, nakręcali resztę trybów machiny wojennej, np. poprzez dostarczanie zaopatrzenia i handel. Najemnikami byli wszyscy. Mężczyźni i kobiety, a nawet dzieci zdolne utrzymać broń. Uczestniczyli w różnorakich potyczkach, najczęściej idąc w pierwszej linii jako tanie mięso armatnie. Tak właśnie zginęli jego rodzice… dziadkowie zapewne też, choć o tym Vojmir przekonać się nie mógł, bowiem nigdy nie dane było mu ich poznać. On sam rzemiosła musiał podjąć się w wieku szesnastu lat. Wcielony do oddziału włóczników i przyuczony do walki w formacji zwanej murem tarcz, walczył przez wiele lat, nigdy jednak nie awansując. Po wielu latach niesłusznie oskarżony o dezercję, został schwytany i przewieziony na Arenę. Tam, by wywalczyć sobie wolność, stoczył wiele walk, lecz jeszcze więcej czekało przed nim. Ze względu na to, iż nigdy sam nie dobierał sobie kompanów i przeciwników, oraz godził się walczyć z każdym, często wykorzystywano go do tzw. „walk-zapychaczy”, które odbywały się przed główną atrakcją…
Atrybuty:
Siła: 9
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 9

Inteligencja: 3
Siła Woli: 5
Percepcja: 5

Charyzma: 2

Bazowe PŻ: 90
Punkty many: 26
Refleks: 12

PŻ z pancerza: 75
Opancerzenie/Ciężki pancerz: 7/9

Suma PŻ: 165

Umiejętności fizyczne: (25 z atrybutów + 25 wolnych)
Atletyka 9
Blok 9
Bójka 3
Broń dwuręczna
Ciężki pancerz 9
Długie ostrza
Drzewce 9
Dwie bronie
Krótkie ostrza
Jeździectwo
Kradzież kieszonkowa
Kusze
Łuki
Miotanie 8
Obuchy 3
Otwieranie zamków
Rzemiosło [do wyboru]
Skradanie się

Umysł: (13 z atrybutów)
Alchemia
Czujność 5
Empatia
Fałszerstwo
Felczerstwo 3
Finanse
Koncentracja 5
Mechanika
Mistycyzm
Nauki przyrodnicze
Nauki humanistyczne
Tropienie
Znajomość polityki
Żywioł energii
Żywioł ognia
Żywioł powietrza
Żywioł wody
Żywioł ziemi

Perswazja: (2 z atrybutów)
Autorytet 2
Etykieta
Handel
Oswajanie zwierząt
Przebiegłość
Występy

Cechy:

Zdolności magiczne:
Czary:
Znane Rytuały:

Rynsztunek:
Oręż:
- wyśmienicie wykonana włócznia 15/ 210
- Żelazna wekiera 14/Obuchy/110
Pancerz:
- Twardy kirys skórzany (+15 PŻ) /-/ 130
- Kolczuga (+15 PŻ) /1 Op/ 150
- Pancerne rękawice (+10 PŻ) /1 Op/ 60
- Stalowe naramienniki (+10 PŻ)/1 Op/ 60
- Stalowe nabiodrki (+10 PŻ)/1 Op/ 60
- Stalowe nagolenniki (+10 PŻ)/1 Op/ 60
- Żelazny hełm okularowy z przypiętym przedłużeniem kolczym(+5 PŻ) /1 Op/ 80
- Mała, drewniana tarcza - /1 Op/ 70
Pisma:
Inne:
- 10 zębów

Uwagi:
Ostatnio zmieniony 10 maja 2013, 21:30 przez Canis, łącznie zmieniany 2 razy.
Teczka Canisa

Re: Wojmir

2
Opancerzenie/Blok: 7/ (Tu nie wiem co wpisać. Wartość umiejki „blok”?)
Mój błąd - powinno tam być napisane "Opancerzenie/Ciężki Pancerz". Tak, chodzi o wartość tej umiejętności.

Ze sprzętu masz 75 PŻ, a nie 60.

Poza tym wszystko ok.

Re: Wojmir

4
Uwaga! Posiadanie funkcjonalnej tarczy gwarantuje +1 za okoliczności do rzutów na Blok.
Prawdopodobnie premię powinniśmy zwiększyć, ale to wyjdzie w praniu. Tak czy inaczej, jest to premia wliczająca się do okoliczności, nie zaś oddzielna.

No to wszystko już ok ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Cele gladiatorów”