Kod:
Miano: Jeżow
Płeć: Byk (tak naprawdę mężczyzna)
Wiek: 30 (tak naprawdę 30 i pół)
Rasa: Męskotur (tak naprawdę człowiek)
Wygląd:
Jeżow to wysoka na 3 metry, chodząca kupa mięśni, tłuszczu u skóry (która nota bene jest równie gruba co skóra bizona)
Osobowość:
Jeżow to porywcza bestia, której celem jest zabijanie swoich przeciwników. W swoich działaniach posługuje się Kodeksem Jungli, której pierwszym i jedynym prawej jest: Wygrywa silniejszy. Lubi dużo jeść i bawić się z czarnymi kotkami.
Historia:
Jeżow urodził się w Kraterze Tauris, na pustyni Harmegiddo, daleko za wielką wodą. Było to bardzo surowe i niebezpieczne miejsce, które regularnie nawiedzane było przeróżnymi plagami Losu. Tak przynajmniej powiedział mu jego ojciec Kusharo Toshiba, ale zrobił to pod wpływem dużych ilości wina, a wszyscy co go znali wiedzieli, że skłonności do fantazjowania. Faktem jest natomiast to, że od maleńkości Jeżow wychowywał się na Wielkich Wydmach w Urk Hun i tam tak naprawdę przyszedł na ten świat. Tam też wychowywał się pod opieką ojca, który okazał się jednak nie być jego biologicznym rodzicem. Był on bowiem normalnym (przynajmniej z wyglądu) człowiekiem, a Jeżow jadł i rósł do niebotycznych rozmiarów i choć geniuszem nie był w końcu zdał sobie sprawę, że wyróżnia się od innych. Wówczas to gdy Kusharo wypił za dużo wina zdradził niechcąco prawdę na temat jego pochodzenia. Był on bowiem potomkiem plemienia ludzi, które za pomocą magii zostało odmienione. Mężczyźni i kobiety, które do niego należały charakteryzowały się mocarną sylwetką i odpornością. Byli też znacznie więksi od zwykłych ludzi. Niestety czy na szczęście, niewielkie plemię żyjące na uboczu cywilizacji zaginęło w piaskach Wielkich Wydm i tylko Jeżowowi udało się przeżyć. Toshiba szkolił swego syna w walce a gdy ten dorósł zaprowadził na Arenę, gdzie celem Jeżowa jest zdobycie pieniędzy potrzebnych jego ojcu na badania syren i węży.
Atrybuty:
Siła:9
Zręczność:7
Wytrzymałość:9
Inteligencja:3
Siła Woli:3
Percepcja:8
Charyzma:1
Bazowe PŻ:90
Punkty many:30
Refleks:15
PŻ z pancerza:45
Opancerzenie/Ciężki Pancerz:4
Suma PŻ:135
Umiejętności fizyczne:
Atletyka - 7
Blok - 9
Bójka
Broń dwuręczna - 9
Ciężki pancerz - 4
Długie ostrza
Drzewce
Dwie bronie
Krótkie ostrza
Jeździectwo
Kradzież kieszonkowa
Kusze
Łuki
Miotanie - 6
Obuchy - 9
Otwieranie zamków
Rzemiosło [do wyboru]
Skradanie się - 6
Umysł:
Alchemia
Czujność - 8
Empatia
Fałszerstwo
Felczerstwo
Finanse
Koncentracja
Mechanika
Mistycyzm - 1
Nauki przyrodnicze
Nauki humanistyczne
Tropienie - 2
Znajomość polityki
Żywioł energii - 1
Żywioł ognia - 2
Żywioł powietrza
Żywioł wody
Żywioł ziemi
Perswazja:
Autorytet
Etykieta
Handel
Oswajanie zwierząt - 1
Przebiegłość
Występy
Cechy:
Zdolności magiczne:1
Czary:
Wściekłość - Jeżow napełnia się wielką wściekłością do swojego przeciwnika, dzięki czemu może częściowo ignorować ból i zmęczenie.
Znane Rytuały:
Rynsztunek:990
Oręż:
-Wielki topór Uratai 32/Obuchy/250
-Oszczep 18/80
Pancerz:
-Twardy kirys skórzany (+15 PŻ) /-/ 130
-Żelazny hełm (+5 PŻ) /1 Op/ 80
-Pancerne rękawice (+10 PŻ) /1 Op/ 60
-Stalowe naramienniki (+10 PŻ)/1 Op/ 60
Puklerz (+5 PŻ) /1 Op/ 100
Pisma:
Inne:
Mieszanka ziołowa z Czarcich Gór (+2 Siły na dwie godziny)/150
Uwagi:
- Organizacja
- - Archiwum
- Zasady gry i świat przedstawiony
- - Atlas
- - - Podstawy
- - - Rasy
- - - Geografia
- - - Bóstwa i świątynie
- - - Biblioteka Uniwersytetu Oros
- - - - Dział wiedzy przydatnej
- - - - Dział wiedzy dodatkowej
- - - - - Magia
- - - - - Historia i Kultura
- - - - - Rzemiosło, nauka
- - - - - Inne
- - - - Dział Archiwum
- - - - Prace konkursowe – zbiór dzieł
- - - - Pamiętniki Herbian
- - - Wieści ze świata
- - Kartoteka
- - - Archiwa
- - - NPC niekanoniczni
- - - Przykładowe karty postaci [dział w przebudowie]
- Północ
- - Salu
- - - Port Salu
- - - Wolne Księstwo Petram
- - Splugawione Ziemie
- - - Morlis
- - - Zachodnie Ghuz Dun
- - Thirongad
- - - Twierdza
- - Turon
- - - Stolica
- - - Tunel
- - Ziemie niczyje
- Keron
- - Królewska prowincja
- - - Saran Dun
- - - - Akademia Mniejsza
- - - Biały Fort
- - - Nowe Hollar
- - - - Akademia Sztuk Magicznych
- - - Heliar
- - Księstwo Grenefod
- - - Grenefod
- - Książęca prowincja
- - - Qerel
- - Zachodnia prowincja
- - - Irios
- - - Srebrny Fort
- - Południowa prowincja
- - - Oros
- - - - Uniwersytet w Oros
- - - Zaavral
- - Wschodnia prowincja
- - - Meriandos
- - Księstwo Ujścia
- - - Ujście
- - Gryfie Gniazdo
- - - Zamek
- Fenistea
- - Wyspa Kryształowego Powiewu
- - - Stolica - Asvahill
- - Fenistea - puszcza
- - - Lea`Fenistea - dawna stolica
- - Bagna Serathi
- Urk-hun
- - Zachodnia baronia
- - - Czarne Mury
- - - Czarcie Góry
- - - Everam
- - Wschodnia baronia
- - - Karlgard
- - - - Karlgardzka Akademia Czarnoksięstwa
- - - Wushoh
- - Baronia Varulae
- - - Varulae
- - - Deszczowy Matecznik
- - - Tsu`rasate
- Archipelag
- - Taj`cah
- - - Stolica
- - Chandi
- - - Dekha Chandi
- - Erola
- - - Port Erola
- - Kattok
- - - Ina'Kattok
- - - Da'kattok
- Podmrok
- - Klan Wędrujących
- - Klan Poszarpanej Rany
- - Klan Księżycowej Doliny
- - Sprowadziciele Słońca
- - Klan Wodnej Gwiazdy
- Poza Herbią
- - Karczma
- - - Księga niesamowitych opowieści
- - - Śmietnisko
- - - - Cele gladiatorów
- - - - Arena
- - - - Warsztat Alta i Vasa
- - - - Strategiczne Sesje PBF
- - - - Gra strategiczna
- - - Chatka na Kurzej Nóżce
- - Galeria
- - Bramy
- - - Wygasłe portale