-
2) Faza Frakcji
Magia proweniencji nieznanej, zupełnie obcej naszemu Bogu, doświadczyła ziemie południa swym trującym wpływem. Któż ma nieść ratunek, któż pomstę, jeśli nie słudzy Sakira, których Patron obdarzył dostateczną siłą, by upokorzyć każdego, kto się im przeciwstawi? Deus vult! Pierwsi misjonarze wysiedli na niewiadomy ląd, by z bożej łaski wznieść tu, na tej niezbadanej ziemi kolonię ku chwale Pana swego, wojny żądnego. U podnóża gór rychło postawiono zaczątki fundamentów Irios II, zasię pierwszy powstał ratusz (34.08), ażeby zarząd nad osadą-macierzą z żelazną dyscypliną sprawować. Zebrawszy należną dziesięcinę, uzyskano fundusze na Port (36.06) i dopiero po wybudowaniu go poczęto wznosić wspaniałą kaplicę ku czci Sakira (33.09). Rekonesans obszaru przyniósł wieści o wulkanie, który zrazu pobożny lud przeklął i z tejże przyczyny obraził go mianem Płomienia Drwimira. Wtenczas też zakonnicy pasmo górskie nazwali Górami Ognistymi, zaś naturalnym wydało się ochrzczenie całego terenu nie inaczej niźli prostym a wymownym Półwyspem Sakira.
Spoiler:
Ustalono podatki w wysokości 2 Funduszy na turę za 1 heks miasta.
4) Faza Wojska
2 oddziały piechurów stacjonują tuż przed miastem (pierwszy - 32.10, drugi - 33.06), nadzorując wznoszenie fundamentów osady. Wszak wpierw należy poczynić odpowiednie przygotowania, by wyruszyć na podbój wyspy w imię Sakira.
5) Faza Rozliczeń
IRIOS II
+0ZL na turę
+18F na turę (Podatek 2 x 8 heksów = 16F; +2F za Port)
Zasoby: 0
Fundusze: 9 (10F + 18F = 28F; -15F za budowę Portu; -4F za utrzymanie 2 oddziałów piechurów)
Zasoby Ludzkie: 0
Zadowolenie: 65 (75p – 20p za podwójny podatek = 55p; +10 zadowolenia za bohatera-kapłana)
Budynki:
- Ratusz (34.08)
- Port (36.06)
(Koszt: 30ZL, 15F), Oddelegowano: 30ZL, Przeznaczonych Funduszy: 15F --> UKOŃCZONO
- Kaplica (33.09)
(Koszt: 75ZL; 22,5 F), Oddelegowano: 10ZL, Przeznaczonych Funduszy: 0F --> W TRAKCIE. Pozostało: 65ZL; 22,5F)
WOJSKO W MIEŚCIE:
Ekspedycja uczonych.
WOJSKO ZA MIASTEM:
2 oddziały piechurów (32.10; 33.06).