TURA 1
Co was tu przygnało? Chęć zaczęcia od nowa, wizja potęgi, czyjś rozkaz, czy może jeszcze coś innego? To nieistotne, gdyż oto jest. Z pomiędzy fałd mgły wyłoniła się w końcu tajemnicza wyspa. Wasze statki od tygodni rozdzierają dziobami taflę wody, zmagają się ze sztormami i innymi przeszkodami, byle tu dotrzeć. A teraz kiedy tu jesteście, co zrobicie?
Brzegi wyspy okalają kamieniste plaże, w oddali widać lasy oraz szczyty górskie. Wszystko to zachęca do rozbicia obozu, założenia kolonii i zbadania tajemnicy wyspy. Tylko czy dane będzie wam to zrobić, jeśli oprócz was zleciały się tu inne siły ekspedycyjne? Pierwsze dotarły tu Mroczne Elfy, przez z dawna zapomniany tunel.
Zapraszam wszystkich uczestników do rozpoczęcia gry! Zaczynacie w momencie, w którym przycumowaliście do wybranego brzegu wyspy. Jesteście sporą karawaną, która dopiero wybierze miejsce na swoją kolonię. Wybierajcie mądrze, bowiem zapasów nie macie nieskończoność, a i przed zimą trzeba zdążyć. Czy zagracie dyplomatycznie, czy agresywnie, zależy tylko od was. Ilość fabularnych zagrywek też jest w dużej mierze uzależniona od was i tego jak będziecie grać.
Dla tych co nie pamiętają, oto inicjatywa w tej turze:
Ravenill (
Mroczne Elfy)
Ves (
Zakon Sakira)
Leevakk (
Krasnoludy)
Sylvius (
Unia)
Ren (
Orki & Gobliny)
Caim (
Elfy)
Linki do Map w pierwszej turze:
Linki do map:
Surowa mapa
Mapa z Gridami
Mapa z numerkami i gridami
Jeśli macie pytania to zadawajcie je w dziale przeniesionym z karczmy lub na pw. Mam nadzieję, że spodoba się wam taka sesja i podołam jako jej prowadzący. Pozostaje mi życzyć wam powodzenia i miłej gry.
Niechaj rozpocznie się gra!
[wysrodkuj][size=150][b]TURA 1[/b][/size][/wysrodkuj]
[i]Co was tu przygnało? Chęć zaczęcia od nowa, wizja potęgi, czyjś rozkaz, czy może jeszcze coś innego? To nieistotne, gdyż oto jest. Z pomiędzy fałd mgły wyłoniła się w końcu tajemnicza wyspa. Wasze statki od tygodni rozdzierają dziobami taflę wody, zmagają się ze sztormami i innymi przeszkodami, byle tu dotrzeć. A teraz kiedy tu jesteście, co zrobicie? [/i]
[wysrodkuj][img]http://www.apogeephoto.com/wp-content/uploads/2016/july2011/Margo_photos/ZAP-188-092-048MasterMistyIslands.jpg[/img][/wysrodkuj]
[i]
Brzegi wyspy okalają kamieniste plaże, w oddali widać lasy oraz szczyty górskie. Wszystko to zachęca do rozbicia obozu, założenia kolonii i zbadania tajemnicy wyspy. Tylko czy dane będzie wam to zrobić, jeśli oprócz was zleciały się tu inne siły ekspedycyjne? Pierwsze dotarły tu Mroczne Elfy, przez z dawna zapomniany tunel.[/i]
Zapraszam wszystkich uczestników do rozpoczęcia gry! Zaczynacie w momencie, w którym przycumowaliście do wybranego brzegu wyspy. Jesteście sporą karawaną, która dopiero wybierze miejsce na swoją kolonię. Wybierajcie mądrze, bowiem zapasów nie macie nieskończoność, a i przed zimą trzeba zdążyć. Czy zagracie dyplomatycznie, czy agresywnie, zależy tylko od was. Ilość fabularnych zagrywek też jest w dużej mierze uzależniona od was i tego jak będziecie grać.
Dla tych co nie pamiętają, oto inicjatywa w tej turze:
Ravenill ([color=#5B5B5B]Mroczne Elfy[/color])
Ves ([color=#FF0000]Zakon Sakira[/color])
Leevakk ([color=#FF8000]Krasnoludy[/color])
Sylvius ([color=#0080FF]Unia[/color])
Ren ([color=#80FF00]Orki & Gobliny[/color])
Caim ([color=#008000]Elfy[/color])
Linki do Map w pierwszej turze:
Linki do map:
[url=http://imgur.com/RtvyupU]Surowa mapa[/url]
[url=http://imgur.com/1uPWye9]Mapa z Gridami[/url]
[url=http://imgur.com/KKU6cjx]Mapa z numerkami i gridami[/url]
Jeśli macie pytania to zadawajcie je w dziale przeniesionym z karczmy lub na pw. Mam nadzieję, że spodoba się wam taka sesja i podołam jako jej prowadzący. Pozostaje mi życzyć wam powodzenia i miłej gry.
[wysrodkuj][size=250]Niechaj rozpocznie się gra![/size][/wysrodkuj]